عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393
بازدید : 115
نویسنده : www.tajrank.in

برای اطلاع از مطالب جدید و ارسال مطالب جدید به ایمیلتان در خبر خان rss ثبت نام کنید

لطفا ادرس ایمیل خود را صحیح وارد فرمایید



:: برچسب‌ها: پیچ رنک , کد افزایش پیچ رنک , راه های افزایش پیچ رنک , اموزش افزایش پیچ رنک , راه های افزایش پچ رنک , افزایش پچ رنک , اموزش افزایش پچ رنک , ,
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393
بازدید : 71
نویسنده : www.tajrank.in

سلام

میخام توضیحی درباره سایت السکا و رتبه السکا بدم

السکا یک موتور جستجوگر قوی است که مثل گوگل است

اما رتبه السکا از رتبه گوگل خیلی بیشتر اهمیت دارد چرا؟

به خاطر این که 80% بازدید کننده ها از طریق رتبه السکا وارد سایت میشوند

در واقع میتوان گفت ان 20% تنها برای از طریق لینک و... می آیند

السکا نقش مهمی در رابطه با رتبه گوگل دارد

چون هر چه قدر رتبه السکا سایت شما کم تر باشد گوگل هم رتبه بیتشری به شما می دهد

قابل توجه بازدید کننده گان عزیز : السکا مخالف دیگر جستجوگر ها هر چه رتبه کمتری به شما بدهد نشانه بیشتر معروف تر بودن سایت شما است

در واقع میتوان گفت هر چه کمتر باشد نطدیک صفحه های اول است یعنی رتبه زیاد السکا هیچ اهمیتی ندارد پس سعی کنید که ان را کاهش دهید تا به صفحه اول السکا بیاید و در گوگل و باقیه موتور های جستجو اول  باشید

میتوان گفت که السکا بهتر از گوگل است و گوگل از السکا پیروی میکند

یک نفر میشناختم که یه وبلاگ داشت رتبه السکاش 30 بود و رتبه گوگل نداشت یعنی 0

اما بازدید روزانه اش بالای 8000 بود و 8 دهم بازدید کننده هاش از طریق گوگل میامند

میخام اینو برسونم که هر چی رتبه السکات کم تر باشه بازدیدت از طریق گوگل بیشتره درست مثل تبلیغات تو گوگله

اما یه چیز دیگه وقتی گوگل رتبه ها رو اپدیت کرد رنکش 3 شد

یعنی گوگل زیر دست السکا هست

این چیزی که گفتم یه بخش خیلی خیلی کوچیک از السکا بود

اگه بخام کامل تعرفشو بگم کل صفحه اول تا ششم سایتم پر میشه

بعدا بیشتر درباره السکا و نحوه کاهش رتبه اش توضیح میدم اونم به طور خلاصه



:: برچسب‌ها: پیچ رنک , کد افزایش پیچ رنک , راه های افزایش پیچ رنک , اموزش افزایش پیچ رنک , راه های افزایش پچ رنک , افزایش پچ رنک , اموزش کاهش پچ رنک السکا , اموزش کاهش رتبه السکا , اموزش کاهش رنک السکا , راه های کاهش رنک السکا , راه های کاهش رتبه السکا , راه های کاهش پچ رنک السکا , ,
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393
بازدید : 62
نویسنده : www.tajrank.in

سلام

میخام چند تا سایت برای افزایش بازدید بگم،امیدوارم که خوشتون بیاد.

اولین سایت آی رنک است

مختصری از امکانات آی رنک


100% واقعی
سریع و هوشمند
 امکان کسب درآمد
بهبود و کاهش رتبه السکا

کسب امتیاز رایگان از طریق پاپ اپ

خرید بازدید

زیر مجموعه گیری

لیست زیرمجموعه ها

کسب 30% از هر خرید کاربران زیر مجموعه شما

با اوردن هر 5 زیر مجموعه 6500 بازدید رایگان هدیه بگیرید(برای گرفتن 6500 امتیاز هدیه تیکت بزنید)


افزایش رتبه یا پچ رنک گوگل
قرعه کشی روزانه بین کاربران
بهبود عملکرد سایت شما
افزایش بازدید به صورت رایگان
قابلیت خرید امتیاز با کمترین هزینه
قابلیت استفاده برای انواع وبسایت ها، وبلاگ ها، چت روم ها،فروشگاه ها و تمام وبسایت ها

بدون استفاده از رباط های هوشمند اینترنتی یا سروری

ثبت شده در ستاد ساماندهی

ثبت شده در پلیس فتا

ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد

دارای مجوز رسمی از وارد مربوطه

برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید

اگر لینک بالا کار نکرد روی لینک زیر کلیک کنید یا ان را در قسمت مربوطه مرورگر خود کپی کنید


http://www..arankh.ir

 

 

 

در صورت خواستن ثبت سایت شما در این پست سایت در قسمت نظرات اعلام فرمایید



:: برچسب‌ها: سیستم افزایش بازدید , افزایش بازدید , سایت های افزایش بازدید , افزایش بازدید وبلاگ , افزایش بازدید وبسایت , افزایش بازدید سایت , افزایش بازدید چت روم , افزایش بازدید چتروم , افزایش کاربر چتروم , افزایش کاربر چت روم , افزایش بازدید بلاگ , ,
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393
بازدید : 71
نویسنده : www.tajrank.in

سلام

میخام ادرس چند سایت تبادل لینک رایگان یا همون بک لینک رایگان

بر خلاف سایت های فروش بک لینک رایگان،سایت های تبادل لینک از هر نوع بک لینکی بهتر است،چون :

1-بازدید سایت و وبلاگ شما را افزایش میابذ

2-پچ رنک(رتبه)سایت یا وبلاگ شما را در گوگل و سایر جستجو گر ها افزایش میابد

3-پچ رنک(رتبه)سایت یا وبلاگ شما را در السکا کاهش میباد

پچ رنک (رتبه) السکا بر خلاف اکثر جستجو گر ها کسانی را به صفحه های اول میاورد که رنک(رتبه) سایت یا وبلاگ ان ها کم(تک رقمی)باشد.

 

لیست چند سایت تبادل لینک رایگان :

www.link.buy-glasses.ir


www.megalink.ir

 

 http://www.links.carrerashop.ir/

 

خود این سایت هم قسمتی به نام تبادل لینک دارد که میتوانید از این سرویس برای افزایش رتبه شما در گوگل و افزایش بازدید و کاهش رتبه السکا استفاده کرد.

 

در صورت داشتن سوال یا مشکل یا ثبت سایت تبادل لینک در این پست در قسمت نظرات اعلام فرمایید

 

با تشکر



:: برچسب‌ها: تبادل لینک , تبادل بنر , تبادل لینک رایگان , بک لینک رایگان , بک لینک , تبادل بنر رایگان , افزایش رتبه السکا , افزایش رتبه گوگل , افزایش رتبه موتور های جستجوگر , افزایش رتبه سایت و وبلاگ , افزایش رتبه سایت , افزایش رتبه وبلاگ , افزایش رتبه سایت یا وبلاگ , افزایش بازدید , افزایش بازدید سایت , افزایش بازدید وبلاگ , افزایش بازدید چت روم , افزایش بازدید چتروم , لینک رایگان , لینک کردن , لینک , ,
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393
بازدید : 78
نویسنده : www.tajrank.in

هينه سازي و بالا بردن پيج رنك و معرفي به موتور جستجو

 

 فهرست شدن مطالب وبلاگ شما در موتورهای جستجوگر در نهايت باعث افزايش بازديدكنندگان وبلاگ خواهد شد. در ادامه نحوه معرفی وبلاگ به موتور جستجوگر گوگل شرح داده خواهد شد، پس با ما همراه باشيد.

 

 

 برای معرفی وبلاگخود در موتور جستجوی Googleابتدا به اين آدرس مراجعه كنيد، سپس همانطور كه در تصوير زير مشاهده ميكنيد در قسمت URL آدرس وبلاگ خود را وارد نماييد و توضيحی مختصر به صورت انگليسی از وبلاگ خود را در بخش Comments بنويسيد. (لازم به ذكر است كه گزينه Commentsاختياری است و ميتوانيد آنرا پر نكنيد) در مرحله بعد نيز كد امنيتی را در بخش مربوطه تايپ نماييد، در آخر نيز روی دكمه‌ی Add URL كليك نماييد تا وبلاگ شما در گوگل به ثبت برسد.

 

 

 

 

 نكات و موارد مهم (منبع: BLOGFA.COM)

 

معرفی كامل و ايندكس مطالب وبلاگ شما توسط موتورهای جستحو بين پانزده روز تا دو ماه پس از معرفی آدرس وبلاگ به طول می انجامد بنابراين برای مشاهده مطالب وبلاگ در نتايج جستجو مدتی زمان لازم است. همچنين ميتواند با در جستجوگر گوگل با جستجوی عبارت site:yourblog.blogfa.com از ايندكس شدن و شناخته شدن وبلاگ شما توسط اين موتور جستجوگر اطمينان حاصل كنيد.

 

 برای كسب موقعيت بهتر در موتورهای جستجو بهتر است زمانی اقدام به معرفی وبلاگ خود كنيد كه وبلاگ شما حداقل دارای پنج يا ده مطلب باشد . بسياری از اوقات وبلاگهای بدون محتوا توسط موتورهای جستجو ايندكس نشده و يا از نتايج جستجو حذف می شوند.

 

 از دوستانتان كه دارای وبلاگ يا وب سايت هستند بخواهيد كه به وبلاگ شما لينك بدهند و شما نيز ميتوانيد متقابلاً اينكار را برای آنها انجام دهيد. تعداد لينك بالاتر به كسب موقعيت بهتر در نتايج موتورهای جستجوگر كمك ميكند.

 

 از معرفی بی دليل و متعدد وبلاگ خود به موتورهای جستجوگر پرهيز كنيد اينكار هيچ كمكی به شما نمی كند. در عين حال اگر پس از ده ماه وبلاگ شما در نتايج جستجو ظاهر نشد ميتوانيد مجددا اقدام به معرفی وبلاگ خود كنيد.



:: برچسب‌ها: معرفی وبلاگ (وب لاگ) و وبسايت (وب سايت) به گوگل , بالا بردن رتبه سايت در گوگل , بالا بردن پيج رنك (Page Rank) ,
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393
بازدید : 97
نویسنده : www.tajrank.in

 

 

چرا رتبه سایت و وبلاگ شما در گوگل پایین است؟

 

برخی دوستان مکررا از بنده سوال می کنند رمز موفقیت و بالابودن رنک گوگل وبلاگ شما و درنتیجه بالابودن بازدید وبلاگ شما چیست؟ چرا رنک گوگل وبلاگ های ما پایین است؟

این مقاله در پاسخ به سوال های مکرر این دوستان نشر می شود لطف نمایید با دقت بخوانید و به کار بگیرید.

85% بازدید کنندگان سایت ما از طریق موتور های جستجو مخصوصا موتور جستجوی گوگل وارد سایت ما می شوند پس این خیلی مهم است که سایت و وبلاگ خود را برای موتور های جستجو بویژه موتور جستجوی قدرتمند گوگل بهینه کنیم؟ اکنون به طور خلاصه و کاربردی به مهمترین  عوامل افزایش بازدید اشاره خواهیم.

1- آپدیت نکردن سایت و وبلاگ


شنیده اید که گوگل عاشق مطالب تک و جدید است؟ حالا اگر شما سال یک بار یا دو سال یکبار سایت و  وبلاگ خود را آپدیت کنید نباید انتظار دیده شدن در نتایج جستجو ها را داشته باشید تلاش نمایید مطالب جدید و منحصر به فرد (یعنی کپی نکنید) بنویسید که به ایندکس شدن سایت شما خیلی کمک می کند و بازدید کنندگان به سایت و وبلاگ شما وابسته می شوند. اما در آبدیت کردن نیز افراط نکنید بلکه متعادل و منظم آبدیت کنید.

2- وارد شدن سایت شما به لیست سیاه گوگل


کسانی که سعی می کننند از طریق راه های مختلف غیر معمول و غیر قانونی رتبه خود را افزایش دهند شدیدا مورد تحریم گوگل قرار می گیرند مثلا ایجاد صفحات جعلی،کلمات و عنوان های غیر مرتبط و… که مطمئن باشید گوگل تمام این راه ها را میشناسد و شدیدا سایت شما را مورد تحریم و جریمه قرار می دهد باور نمی کنید؟ امتحان کنید!
یاد آوری شد به روز نبودن سایت نیز علاوه بر کاربران بر روی موتور های جستجو نیز تاثیر گذار است اما موجب تحریم شما در گوگل نمی شود بلکه تنها رتبه سایت،وبلاگ شما را در گوگل کاهش می دهد.

3- تغییر الگوریتم موتور های جستجو


یکی دیگر از مواردی که ممکن است باعث کاهش رتبه سایت شما در موتور جستجوگر گوگل شود این مسئله است که الگوریتم های رتبه بندی به صفحات وب و تشخیص مرتبط بودن آن ها با کلماتی که کاربران در این موتور جستجوگر جستجو می کنند تقریباً می توان گفت به صورت هفته ای در حال بروزرسانی است پس ممکن است در بعضی از بروزرسانی ها سایت شما به دلیل رعایت نکردن نکات خاصی در مورد طراحی استاندارد و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر و یا عدم رعایت استانداردهای لازم در نحوه درج مطالب و یاعدم رعایت حق کپی رایت و...  امتیازهای منفی دریافت کند و این امر باعث کاهش رتبه سایت شما در بعضی از جستجو ها و حتی به صورت کلی در تحریم قرار گیرد.

4- لینک های ناقص و شکسته
ربات های گوگل لینک های موجود در صفحات شما را کاوش می کنند در صورتی که به یک لینک شکسته یا خراب برخورد کنند برای شما امتیاز منفی در نظر می گیرند از سوی دیگر وجود لینک های زیاد و پراکنده مخصوصا از سایت ها و وبلاگ های غیر معتبر و با بازدید پایین نیز امتیاز وبلاگ شما را پایین می آورد بنابراین تلاش کنید با سایت ها و وبلاگ های معتبر و دارای مطالب مفید که بازدید بالا دارد تبادل لینک نمایید.

5- گوگل پاندا و مطالب کپی


گوگل پاندا نام الگوریتم جدید گوگل می باشد که قابلیت تشخیص مطالب کپی شده شما از سایت های دیگر را دارا می باشد یعنی در صورتی که شما مطالب را از سایت های دیگر کپی می کنید گوگل پاندا به سرعت سایت شما را شناسایی و رتبه شما را کاهش می دهد.
محتوای نا مناسب شامل غلط های نگارشی و یا مطالب خسته کننده از دیدگاه کاربر نیز کاربر را دلسرد و در نتیجه محبوبیت شما در گوگل را نیز کاهش می دهد. قبل از انتشار مطلب حتمی یکبار مطلب خود را بخوانید.

6- قالب سنگین و مشکل دار


اگر قالب شما سنگین یا در آن از کد های بی مورد و اضافی استفاده شده باشد متاسفانه باز هم باعث کاهش رتبه و در نتیجه کاهش بازدید وبلاگ و سایت شما خواهد شد یعنی استفاده بی مورد و بی رویه از جاوا اسکریپت ، استفاده از افزونه و پلاگین های بی استفاده همگی باعث کاهش رتبه شما در گوگل می شود قالب وبلاگ خودرا ساده و سبک نگهدارید. از کدهای تزئینی و تبلیغاتی بیش از حد استفاده نکنید. صادقانه عرض می کنم یکی از دلایل بازدید بالای این وبلاگ همین سادگی و سبکی آن از کدها و لینک های پراکنده زیاد است.

7- رقص های گوگل و جابجا شدن نتایج جستجوها

در بعضی از اوقات و برای بعضی از کلمات کلیدی ممکن است متوجه شده باشید که سایت شما مثلاً از رتبه اول نمایش داده شده در نتایج جستجو به رتبه ۵ نزول کرده است و دیگر سایت ها جای شما را گرفته باشند. در اینصورت خیلی ناراحت نشوید چون گوگل در حقیقت دارد با این کار خود ( رقص نتایج نمایش داده شده ) بهترین حالت ممکن برای رتبه بندی سایت ها را امتحان می کند و در صورتی که بازهم کاربران بر روی صفحات موجود در سایت شما کلیک کنند در نتایجی که گوگل در آن ها رقصیده است به زودی شما دوباره به رتبه اول برای آن کلمه کلیدی باز می گردید و اینبار جایگاه مستحکم تری را برای سایت خود در نتایج جستجوی آن کلمه کلیدی به دست آورده اید.

 

امید وارم به برخی پاسخ های خود در مورد عوامل کاهش رتبه سایت و وبلاگ خود در گوگل (Google Rank reduction factors) رسیده باشید. برای تشویق و دلگرمی ما لطفا وبلاگ بازدید بالا را لینک نمایید.

 

همه ما دوست داریم روزانه هزاران بازدید کننده به وبلاگ ما مراجعه نماید و وبلاگ موفق و با بازدید بالا داشته باشیم اما راهکار و روشهای اصلی جذب مخاطب چیست؟ در مقاله فوق به این سوال پاسخ داده شده و راهکارهای واقعی و تجربه شده افزایش بازدید با زبان ساده همراه با مثال های ملموس ارائه گردیده. بخوانید اگر برای شما تازه و مفید بود لطف نمایید لینک مقاله را در وب خود بذارید دوستان شما نیز استفاده نماید. ممنون از همکاری و تشویق دوستان عزیز



:: برچسب‌ها: افزایش بازدید , افزایش پیچ رنک , افزایش پچ رنک گوگل , افزایش پچ رنک , افزایش پیچ رنک گوگل , افزایش بازدید سایت , افزایش بایزدید وبلاگ , راه های افزایش بازدید سایت , راه های افزایش بازدید وبلاگ , راه های افزایش بازدید , پنج مرحله برای افزایش پچ رنک و بازدید سایت , ,
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393
بازدید : 105
نویسنده : www.tajrank.in
اساس پیج رنک گوگل بر روی بک لینک ها است . بک لینک ها لینک هایی هستند که از وب سایت های دیگر به وب سایت شما اشاره می کنند. هر چقدر تعداد بک لینک های شما بیشتر باشد پیج رنک شما نیز بیشتر خواهد بود.
اما راههای افزایش پیج رنک گوگل چیست؟ برای اینکه در این باره بیشتر بدانید در ادامه با ما باشید.

 

1- برای افزایش رتبه وب سایت خود به فروم ها بپیوندید

فروم ها بهترین انتخاب برای گرفتن لینک به وب سایت شما هستند. در فروم ها معمولا می توانید در امضای خود لینکی به وب سایت خود بدهید و این باعث می شود که تعداد لینک های شما و در نهایت پیج رنک شما افزایش یابد.
نکته مهم دیگری که بایستی در نظر گرفته شود این است که بایستی فرومی که در آن فعالیت دارید مرتبط با کسب و کار شما باشد که هم بتوانید پیج رنک سایت خود را ارتقاء دهید و هم ترافیک مفید را به سایت خود هدایت کنید.
البته اگر فروم مرتبط با کار شما نباشد باز هم مزایایی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.
هرچقدر بتوانید بیشتر در فروم ها فعالیت داشته باشید به همان اندازه زبانزد خواهید شد و از این طریق است که حتی می توانید به عنوان پیشرو در زمینه کاری خود شناخته شوید.

2- وب سایت خود را به دایرکتوری های موتور های جستجو برای لیست شدن ارسال کنید

دایرکتوری ها منبع با پتانسیلی برای گرفتن بک لینک ها هستند و از این طریق می توانید رتبه های بهتری را در موتورهای جستجوی گوگل و بینگ کسب کنید.
توجه داشته باشید هر چقدر تعداد لینک ها به سایت شما بیشتر باشد ، پیج رنک بهتری را خواهید داشت و در نهایت نتایج بهتری را در موتورهای جستجو به خود تخصیص خواهید داد.

3- برای افزایش رتبه گوگل در وب سایت خود از قسمتی به نام خبر نامه استفاده کنید

با استفاده از خبرنامه می توانید هر از گاهی مطالبی برای کاربران خود ارسال کنید و آنها را دوباره به سایت خود ارجاع دهید و از این طریق برند خود را جاودانه تر خواهید کرد.

4- برای بهبود پیج رنک گوگل وب سایت خود مقالاتی را در زمینه کاری خود منتشر کنید

مقالات، یک منبع مناسب برای تولید ترافیک مرتبط به وب سایت شما هستند. شما می توانید لینک خود را در مقالات وارد کنید و این عمل ترافیک مناسبی را برای وب سایت شما ایجاد خواهد کرد.

5- از وب سایت های مرتبط بک لینک بگیرید

یکی از روش های سخت و دشوار گرفتن لینک از وب سایت های مرتبط است ، پیدا کردن این وب سایت های خیلی ساده اما گرفتن بک لینک از آنها دشوار است.
بایستی با ارسال مقالات و ارتباط با این وب سایت ها بتوانید شرایط همکاری را ایجاد کنید.



:: برچسب‌ها: افزایش بازدید , افزایش پیچ رنک , افزایش پچ رنک گوگل , افزایش پچ رنک , افزایش پیچ رنک گوگل , افزایش بازدید سایت , افزایش بایزدید وبلاگ , راه های افزایش بازدید سایت , راه های افزایش بازدید وبلاگ , راه های افزایش بازدید , پنج مرحله برای افزایش پچ رنک و بازدید سایت , ,
تاریخ : دو شنبه 10 آذر 1393
بازدید : 93
نویسنده : www.tajrank.in
حدود 3 ماه پیش من ( با تخصص سئو ) و یکی از دوستان وبمسترم سیستمی برای افزایش پیج رنک با رعایت تمام اصول قانونی و استفاده از حداکثر استراتژیهای بهینه سازی ( SEO ) راه اندازی و بعد از اشکال گیری های نهایی بر روی وبلاگ ARANKH.IR  پیاده سازی کردیم .

سیستم جدید ارتقاء پیج رنک وبلاگهای ایرانی

وبلاگهایی با پیج رنک ۳ به بالا بعد از قرار دادن کد سیستم در وبلاگ اعلام کنند تا آنها را در سیستم قرار دهیم.

این وبلاگ چون فقط وبلاگهایی با پیج رنک ۳ به بالا رو لینک میکنه از قدرت بالایی برخورداره که اگه لینکتون در وبلاگ قرار بگیره خیلی سریع پیج رنکتون بالا میره.

 

 

 

                                     

این سیستم مجموعه ایی از لینکهاست که بصورت چند حلقه با زنجیرهای باز عمل میکنه که وبلاگ هایی که شرایط را دارند ثبت می کند.
تفاوتی که این سیستم با دیگر سیستم ها دارد ؛ قانونی و اصولی بودن کار هست .

همچنین تعداد لینک های ورودی به خروجی نسبت چند به 1 دارد ( افزایش شدید link popularity )

در این سیستم تمامی سایتهایی که شرایط رو بطور کامل و منظم انجام دهند ( آپدیت مرتب ) به مرور زمان علاوه بر رسیدن به رنک بالاتر ؛ اتوماتیک برای کیوردی خاص به رتبه های اولیه جستجو میرسند ( SERP )

و با افزایش پیج رنک هر عضو از مجموعه ( سایت ) تمام سیستم قویتر میشه و این روند تا جایی خاص ادامه خواهد داشت ( رنک 5 یا 6 )

                                    

داشتن این حداقل ها دلیلی بر موفقیت اتوماتیک سایت نیست .
ماهیانه 10000 بازدید مساوی با بازدید روزانه 344 صفحه هست و این از حداقل هم کمتر هست !

اگر به این شرایط رو موفق میدونید ! :

1 - وبلاگهای زیادی دیدیم با پیج رنک 4 که ترافیک ماهیانه اونها زیر 1000 pageview هست .
2 - سایتهای زیادی دیدیم که با بازدید میلیونی که پیج رنک اونها همچنان 3 یا 4 مونده و جابه جا نمیشه !
3 - وبلاگهای زیادی دیدیم که در عرض 1 ماه دهها هزار لینک در گوگل ایندکس میکنند و همچنان پیج رنک 0 یا 1 مونده اند !
_____________

چرا وبلاگهای شماره 1 به ترافیک صدهزارتایی نمیرسن ؟
چرا پیج رنک سایتهای شماره 2 به 6 یا 7 نمیرسه ! مگه ترافیک میلیونی ندارن ؟
چرا سایتهای شماره 3 با وجود این همه لینک ایندکس شده ( بیشتر از 100 هزار تا ! ) روزانه کمتر از 1000 بازدید دارند ؟

تمام این سوال ها و جوابهای اون نشون میدن که موفقیت 1 وب سایت به عوامل دیگه ایی هم ربط داره .
سئو کردن سایت یکی از عوامل هست ! پیج رنک و .... هم عامل های دیگه .

اگر سایتهای شماره 2 قدرت رسیدن به رنک بالاتر رو داشتن ! با همان نیرو میتونستن چندین برابر ویزیتور و درآمد کسب کنن .
ترافیک - ایندکس - پیج رنک کاملا مقولات متفاوتی هستند که نباید با هم قاطی بشن .

 این هم هدیه ما برای این که از تعداد صفحات ایندکس شده و لینکهای داده شده توسط وبلاگهای دیگر با خبر شوید.وضعیت شما در گوگل و یاهو

فقط کافیست به جای آدرس وبلاگ شما .آدرس خودتان را وارد کنید

  



 

تاریخ : دو شنبه 10 آذر 1393
بازدید : 116
نویسنده : www.tajrank.in

به نکته های زیر بسیار توجه کنید :

 

  1. پیج رنک سایتی که به اون لینک دادید
  2. موضوع سایتی که به شما لینک میدهد
  3. عنوان موضوعات خود
  4. کلمات کلیدی وبلاگ
  5. عنوان وبلاگ
  6. توضیحات وبلاگ
  7. تعداد لینک هادر صفحه ی اصلی
  8. آمار ورودی
  9. پیج رنک کامل وب سایت


:: برچسب‌ها: پیچ رنک , کد افزایش پیچ رنک , راه های افزایش پیچ رنک , اموزش افزایش پیچ رنک , راه های افزایش پچ رنک , افزایش پچ رنک , اموزش افزایش پچ رنک , ,
تاریخ : دو شنبه 10 آذر 1393
بازدید : 87
نویسنده : www.tajrank.in
کد پیج رنک ( نشان دهنده رتبه وبلاگ در موتور های جستوجو و رنک گوگل ) را می توانید استفاده کنید که امار پیج رنک شما رو هم در گوگل و هم در یاهو مشخص میکند وباعث میشود که شما عملکرد وبلاگتون رو ببینید
 
 

داشتن این حداقل ها دلیلی بر موفقیت اتوماتیک سایت نیست .
ماهیانه 10000 بازدید مساوی با بازدید روزانه 344 صفحه هست و این از حداقل هم کمتر هست !

اگر به این شرایط رو موفق میدونید ! :

1 - وبلاگهای زیادی دیدیم با پیج رنک 4 که ترافیک ماهیانه اونها زیر 1000 pageview هست .
2 - سایتهای زیادی دیدیم که با بازدید میلیونی که پیج رنک اونها همچنان 3 یا 4 مونده و جابه جا نمیشه !
3 - وبلاگهای زیادی دیدیم که در عرض 1 ماه دهها هزار لینک در گوگل ایندکس میکنند و همچنان پیج رنک 0 یا 1 مونده اند !
_____________

چرا وبلاگهای شماره 1 به ترافیک صدهزارتایی نمیرسن ؟
چرا پیج رنک سایتهای شماره 2 به 6 یا 7 نمیرسه ! مگه ترافیک میلیونی ندارن ؟
چرا سایتهای شماره 3 با وجود این همه لینک ایندکس شده ( بیشتر از 100 هزار تا ! ) روزانه کمتر از 1000 بازدید دارند ؟

تمام این سوال ها و جوابهای اون نشون میدن که موفقیت 1 وب سایت به عوامل دیگه ایی هم ربط داره .
سئو کردن سایت یکی از عوامل هست ! پیج رنک و .... هم عامل های دیگه .

اگر سایتهای شماره 2 قدرت رسیدن به رنک بالاتر رو داشتن ! با همان نیرو میتونستن چندین برابر ویزیتور و درآمد کسب کنن .
ترافیک - ایندکس - پیج رنک کاملا مقولات متفاوتی هستند که نباید با هم قاطی بشن .

 این هم هدیه ما برای این که از تعداد صفحات ایندکس شده و لینکهای داده شده توسط وبلاگهای دیگر با خبر شوید.وضعیت شما در گوگل و یاهو

فقط کافیست به جای آدرس وبلاگ شما .آدرس خودتان را وارد کنید

 

 

 

البته در این کد تقلب امکان نداره چون اگه ادرستون رو در داخل کد اشتباه وارد کنید  پیج رنک شما رو نشون نمیده

 

  

!!! توجه : به جای آدرس وبلاگ شما .آدرس خودتان را وارد کنید مثل : arankh.ir


تاج چت

به وبلاگ من خوش آمدید،امیدوارم از مطالب نهایت استفاده را ببرید.

سایت ما چطور است؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان راه های افزایش بازدید و رنک(محبوبیت) و آدرس rank-bazdid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 10356
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com