عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1393
بازدید : 93
نویسنده : www.tajrank.in
تاریخ : شنبه 22 آذر 1393
بازدید : 105
نویسنده : www.tajrank.in

دوباره سلام

          

من یک سیستم وبلاگ دهی زدم مثل  وردپرس، بلاگفا ، میهن بلاگ و ... . اگه کسی میتونه به  من در مورد مدیریت و تبلیغ کمک کنه یا بیاد با ما همکاری کنه میتونه در قسمت نظرات امادگی خودشو اعلام کنه

از مزایای این کار می شه به کسب درامد بالای اون اشاره کرد . ولی نیاز به زمان داره من فعلا یک نفرم هر کس میخواد اضافه بشه اعلام کنه

توجه : حتما ادرس ایمیل یا شماره تلفن برای پیامک را در قسمت نظرات اعلام فرمایید تا بتوانیم با شما تماس بگیریم.

ایمیل ما : maytarh1@yahoo.com

شماره تلفن فقط پیامک : 09014862975

 

همه چیز قبلا خریداری شده است از قبلی : دامنه،هست،سرور و...

 

ما هیچ پولی از شما نمیخواهیم تنها کار شما مدیریت و ناظرات و تبلیغ است.

کار ما هم پرداخت پول به شما.

 

 

موفق باشید



:: برچسب‌ها: وبلاگ دهی , طراحی وبلاگ دهی , ساخت وبلاگ دهی , همکاری در وبلاگ دهی , شریک برای وبلاگ دهی , شریک وبلاگ دهی , همکار وبلاگ دهی , همکاری در ساخت وبلاگ دهی , ,
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
بازدید : 118
نویسنده : www.tajrank.in

ارتقاء سئو سایت توسط گوگل پلاس

هنوز افرادی وجود دارند که در استفاده از گوگل پلاس برای ارتقاء رتبه سایت شک دارند. آنها معمولا به تعداد افراد کمتری که از گوگل پلاس استفاده می نمایند اشاره می نمایند. این افراد معمولا مزیت گوگل پلاس را در بهینه سازی سایت نادیده می گیرند, لذا در این مطلب ما به ۱۰ روش بهینه سازی سایت که از طریق گوگل پلاس  امکان پذیر و کاملا تاثیر گذار است می پردازیم:

۱-صفحات گوگل پلاس به مانند صفحات عادی در وب در نظر گرفته می شود. صفحات گوگل پلاس دائما توسط موتور جستجوی گوگل ایندکس می شود, صفحات گوگل پلاس در گوگل پیج رنک می گیرد و در نتایج جستجو ایندکس می شود.  بنابراین صفحات سایت شما از طریق گوگل پلاس رنک می گیرد و ایندکس می شود.

۲-مقالات ارسال شده در گوگل پلاس شما در موتور جستجو ایندکس می شود بنابراین کاربر شما را در یک جستجوی  

 

عادی خواهد یافت.

۳-ارسالی های گوگل پلاس مدت زمان بیشتری در نتایج جستجوی گوگل باقی می ماند. به نظر می رسد که مطالب موجود درگوگل پلاس مدت زمان بیشتری در نتایج جستجوی گوگل باقی می ماند. این زمان را با مدت زمان ۱۴ دقیقه ای یک توئیت مقایسه نمایید.

۴-سیستم نویسندگان گوگل پلاس به شما این امکان را می دهد که تصویر نویسنده مقاله و صفحه را در نتایج جستجو نمایش دهید.  با تایید گوگل پلاس خود با آدرس سایتی که در آن مطلب نوشته اید, تصویر شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شد که جنبه بصری خوبی برای کاربران خواهد داشت.

۵-استفاده از سیستم نویسندگان گوگل پلاس به مانند سیستم تایید مطالب می باشد. گوگل به پروفایل های کاربران رنک می دهد. در صورتی که نویسنده مطلب ارسال نمایید و + بگیرد, رنک مربوط به نویسنده بالا می رود. و این دلیل خوبی است که گوگل پلاس باعث بالا رفتن رنک شما می شود. این مورد منجر به آن می شود که سایت هایی که نویسنده گوگل پلاس معتبری دارند رنک بهتری می گیرند نسبت به سایت هایی که به گوگل پلاس لینک نشده اند;

۶-سیستم نویسندگان گوگل پلاس امکانات دیگری به شما می دهد تا سیستم شبکه اجتماعی خود را تحت گوگل پلاس رونق ببخشید. این به سادگی تعداد دوستان شما نیست, و یا تعداد دوستان شما و یا لایک کننده های شما. چیزی که مهم است مطالب شما، فعالیت های شما در مباحث مربوط به فعالیت شماست.بنابراین در صورتی که کاربری با رنک بالا مطلب شما را به اشتراک گذاشت رنک شما بالا می رود.

۷-استفاده از ابزارهای شبکه های اجتماعی به مانند گوگل پلاس به موتور جستجو سیگنال هایی را ارسال می نماید که وتور جستجو با استفاده از آنها به سایت رنک بهتری می دهد

۸-مطالب موجود در سایت خود را در گوگل پلاس خود به اشتراک بگذارید زیرا این کار باعث می شود رنک گوگل پلاس شما به سایت شما انتقال یابد

۹-لینک از سایت ها به صفحه و مطالب سایت شما باعث بالا بردن رنک سایت شما می شود.

۱۰-در پایان استفاده از هش تگ ها در گوگل پلاس باعث می شود هر مطلبی در موتور جستجو ثبت گردد.

شما ضرر بسیاری خواهید کرد در صورتی که از شبکه های اجتماعی به مانند گوگل پلاس استفاده ننمایید. خوشبختانه موارد ذکر شده در این پست باعث خواهد شد که حساب کاربری گوگل پلاس خود را سریع تر راه اندازی نمایید و آن را با سایت خود لینک نمایید.

 

 

 

یک سایت خوب برای سفارش سئو پولی و رایگان

www.seo-arzan.iran.sc

از لینک بالا استفاده نمایید یا اینجا کلیک کنید

در صورت باز نشدن سایت از ادس دیگر سایت استفاده نمایید

www.seo-arzan.blogfa.com



:: برچسب‌ها: 10 روش ارتقا سئو سایت و بلاگ و چت روم , راه های افزایش سئو , افزایش سئو , سئو ارزان , انجام سئو , بهینه سازی , ,
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
بازدید : 94
نویسنده : www.tajrank.in

 

  • نکاتی که باید درباره گوگل پلاس بدانید!

  • آیا در وب سایت خود از دکمهء گوگل ۱+ استفاده کرده اید؟

همانطور که می دانید گوگل ۱+ در دسترس مدیران وب سایت و صاحبان سایت و ناشران برای در نظر گرفتن محتوای سایت ها در موتور جستجو و انجام بسیاری از کارهای دیگر می باشد.گوگل ۱+ بر روی میزان دیده شدن سایت شما در جستجو ها موثر می باشد. 

ما در این پست لیستی از موارد قابل توجه در مورد گوگل ۱+ تهیه و در مورد چیزهایی که مورد علاقه وب سایت ها است و باید بدانید، توضیح داده ایم: […]

 

۱-دکمهء ۱+ گوگل بر روی رنکینگ تاثیرگذار می باشد. در اینجا نقل قول دقیق گوگل “دیوید بایوت” در زمانی که برای اولین بار قابلیتهای ۱+ را اعلام کرد این بود : “باید به عنوان یکی از سیگنال های جدید به گوگل ۱+ نگاه کنیم که برای تعیین میزان ارتباط صفحات با موضوع سایت و رتبه بندی استفاده می شود. ۱+ به عنوان سیگنال جدید مطرح می باشد و باید شروع به یادگیری کرده تا چگونگی تاثیر آن بر رنکینگ را بیاموزیم” 

۲-هنگام جستجوی یک کاربر در حالی که به حساب کاربری خود وارد شده است، جزئیات و مشروح نتایج جستجو ممکن است توسط نام کانکشن ۱+ برای شما آشکار شود. هنگامی که هیچ یک از کاربران متصل شده ۱+ نداشته باشند، تعداد صفحات دریافت شده توسط ۱+ نمایش داده می شود.
۳- گوگل می گوید که ناشران می توانند ترافیک بیشتر و با کیفیت بهتری از طرف گوگل داشته باشند که دارای بازدیدکنندگان بالقوه ای بوده که توسط دوستان خود توصیه شده اند.

 

۴-گوگل دکمهء ۱+ را با نام “دکمهء مختصر نویسی برای…” نام گزاری کرده که بسیار مناسب و با مزه است تا شما آن را بررسی نمایید.

۵- هنگامی که کاربر بر روی دکمه کلیک می کند، یک لینک برای اتصال به مطالب در زیر Tab 1+ در پروفایل گوگل کاربر ظاهر می شود.

۶- گوگل هنگامی پیشنهاد کلیک بر روی دکمه ۱+ را می دهد که شما مطلبی را like کرده و یا موافق آن برای پیشنهاد کردن به دیگران هستید.

۷-دکمهء گوگل ۱+ مانند Google Buzz نیست، هر چند شباهت هایی وجود دارد و هر دوی آنها در پروفایل گوگل شما با tab های متفاوت می باشد اما ۱+ اجازهء اظهار نظر (کامنت) به شما نمی دهد. 

۸-گوگل ۱+ به طور پیش فرض عمومیت پیدا کرده است. گوگل ممکن است در تمامی مکان هایی که نیاز به Signed in کاربر می باشد آن را تعبیه نماید. با این حال کاربران نمی توانند به صورت علنی آن را انتخاب و در پروفایل خود به نمایش بگذارد.

۹-دکمه گوگل ۱+ در اندازه ها و سبک های مختلف وجود دارد که می توانید در وب سایت خود تعبیه و از آن استفاده نمایید.

۱۰- هنگامی که گوگل استفاده از دکمه ۱+ را به شما پیشنهاد می کند، شما فکر می کنید که قرار دادن آن بر روی مطالب و محتوای سایت نزدیک به عنوان صفحه شما تاثیر گذار می باشد، گوگل می گوید این کار در صورتی تاثیر گذار است که در پایان مقاله همانند شروع قرار بگیرد.

۱۱- گوگل می گوید با قرار دادن تگ script در پایین هر سند، درست قبل از تگ Body ممکن است باعث بهبود سرعت بارگزاری صفحات شود. (یکی دیگر از عوامل حساب کاربری در گوگل از نظر رتبه بندی)

۱۲- اگر از ۱+ به عنوان یک URL خصوصی استفاده می کنید، این گزینه با توجه به گفته های گوگل برای شما کار نخواهد کرد.

۱۳- برای استفاده از این کلید و کار کردن با ۱+ باید به حساب کاربری خود در گوگل وارد شوید.

۱۴-در حالی که هر کسی می تواند مجموعه ای از حاشیه نویسی را مشاهده نماید، کاربرانی که وارد حساب کاربری خود میشوند همچنین می توانند حاشیه نویسی های مشخص و تنظیم شدهء افراد را در Gmail-Google talk-chat list-my contact group و همچنین Google reader و buzz ببینند.

۱۵- گوگل به استراتژی canonicalization برای اطمینان از کاربرد ۱+ در حد ممکن نمایش بر روی صفحهء نتایج جستجوی گوگل امتیاز می دهد.

 

۱۶- دکمه گوگل ۱+ با ۴۴ زبان مختلف پشتیبانی شده و کار می کند. (هرچند در حال حاضر حاشیه نویسی فقط به زبان انگلیسی در صفحهء نتایج جستجو ظاهر می شود)

۱۷- گوگل ۱+ به زودی در android market-Blogger blog- product search علاوه بر وب سایت های دیگر اضافه شده و ظاهر خواهد شد.

۱۸- بسیاری از وب سایت ها در حال حاضر به جای Google buzz در محتوای صفحات خود دکمه گوگل ۱+ را جایگزین کرده اند.

۱۹- اگر دارای blogger blog هستید، میتوانید Tab 1+ را به این صورت اضافه نمایید. به قسمت تنظیمات و طراحی صفحه در داشبورد رفته و محل نوشته های “blog post” را پیدا کرده و بر روی گزینه های edit کلیک کرده و گزینهء show share buttons رفته و باید گزینهء ۱+ را پیدا کنید.

۲۰- دکمه ۱+ در صفحات نمایش یوتیوب در زیر گزینهء share قابل مشاهده می باشد. در نظر بگیرید که چقدر ارزش یوتیوب در حال حاضر می تواند برای سئو موثر باشد و پس از آن پیامد های جستجوی دکمه ۱+ را باید در نظر قرار بدهید.

۲۱- هنگامی که به حساب کاربری گوگل خود وارد می شوید، گوگل از طریق مخاطبین شما در نتایج جستجوی ، به شما حاشیه نویسی های ۱+ را نشان خواهد داد.

۲۲- گوگل می گوید که اضافه کردن دکمه های ۱+ در صفحات وب سایت به برجسته تر شدن تبلیغات شما در گوگل کمک می کند. با دادن شانس بیشتر به بازدیدکنندگانتان از طریق ۱+ در صفحات وب سایت تان، تبلیغات در صفحهء نتایج جستجو و جستجو های طبیعی همراه با حاشیه نویسی ۱+ اغلب بیشتر دیده می شود. این امر موجب هدایت بیشتر و بهتر ترافیک به وب سایت شما خواهد شد.

۲۳- دکمه ۱+ گوگل در کنار تیتر عنوان در آگهی های صفحهء نتایج جستجو دیده می شود. حاشیه سازی تنظیم و شخصی شده نیز در زیر URL نمایش داده می شود.

۲۴- ناشران می توانند اطلاعات به روز رسانی شده مربوط به دکمه ۱+ را با پیوستن به این گروه گوگل دریافت نمایند.

۲۵- گوگل ممکن است توسط ربات ها صفحات را از طریق دکمه ۱+ و در پاسخ به تاثیرات و یا کلیک بر روی ۱+، جستجو و بررسی نماید و عنوان صفحه و دیگر مطالب را ذخیره نماید.

۲۶-گوگل سیاستهای سختگیرانه ای برای صاحبان وب سایت ها و ناشرانی دارد که تمایل به استفاده از دکمه ۱+ دارند، در نظر گرفته است. ناشران نباید هیچ گونه اطلاعات فروش مربوط به کاربران در مورد استفاده از ۱+ را به دیگران انتقال دهند. برای اجتناب از هرگونه شک و تردید باید بدانید که این ممنوعیت ها شامل هرگونه استفاده از پیکسل ها، کوکی ها و یا روشهای شناسایی کاربران توسط کلیک بر روی دکمه ۱+… نمی توانید اطلاعات مربوط به آنها را فاش و یا فروخته و یا با دیگر احزاب به اشتراک بگذارید

۲۷- بسیاری محدودیت های دیگر نیز برای ناشران و صاحبان وب سایت وجود دارد که شامل عدم تلاش برای شناسایی و آشکارسازی هویت کاربران که از ۱+ در گوگل استفاده می کنند و یا به اشتراک گذاری اطلاعات هویتی آنها با دیگر صاحبان وب سایت می باشد.

۲۸- ناشران و صاحبان وب نمی توانند در گوگل ۱+ تغییر و یا ابهامی ایجاد نمایند. همچنین از ۱+ نمی توانند در محتوا و مطالب تبلیغاتی کمک بگیرند؛ مانند قرار دادن Tab 1+ در مجاورت یک آگهی، مگراینکه مجوز انجام چنین کاری را از طریق گوگل داشته باشند. ناشران و صاحبان وب نمی توانند کاربران را به منظور گمراه کردن کاربران به جهت کلیک بر روی ۱+ هدایت کنند. آنها نباید به ازای کلیک کردن بر روی ۱+، جایزه، پول و یا معادل پولی برای آن در نظر بگیرند.

۲۹-گوگل ۱+ هنوز در نتایج جستجو در گوشی های موبایل در دسترس و قابل مشاهده نمی باشد. هرچند هنوز هم ممکن است که کاربران در صفحات وب سایت شما قادر به مشاهده ۱+ باشند.

۳۰- با توجه به موتور جستجو و تجزیه و تحلیل های دکمه ۱+ برای نمایش دادن اطلاعات به صاحبان وب در زمینهء محل جغرافیایی، آمار جمعیتی، محتوا و تاثیرات جستجو انجام می شود. ظاهراً گوگل در حال همکاری با شرکایی است که گزارشات دقیق تر و اطلاعات مطمئن تری برای ارائه، آن هم قبل از ارائه اطلاعات در مقیاس گسترده می باشد.

در صورت تمایل برای دریافت کد برای قرار دادن کلید ۱+ گوگل در وب سایت تان کافی است در گوگل جستجو کرده و یا از لینک ذیل اقدام نمایید



:: برچسب‌ها: 1+ , پلاس پلاس , گوگل پلاس1+ , +1 , گوگل پلاس+1 , گوگل پلاس1 , ,
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
بازدید : 96
نویسنده : www.tajrank.in

آیا واقعا ،شبکه ی اجتماعی “گوگل پلاس” بر روی سئو سایت شما تاثیری دارد یا خیر؟

در جواب این پرسش باید گفت؛ که بله ؛ تاثیر زیادی هم دارد،

زیرا که شرکت های بزرگ نرم افزاری ،از جمله ،گوگل،هیچ وقت بدون هدف دست به کاری نمیزند، گوگل یکی از نیاز هایش، نمایش نتایج خوب و مرتبط در موتور جستجو گرش است و از طرفی نیز امروزه با توجه به گسترش بیش از حد نرم افزارهای شرکت گوگل در زمینه” آی تی”،فعالیت در گوگل پلاس از فیس بوک و توییتر مهم تر است ، زیرا اگر تعداد زیادی از افراد شما را به حلقه های خود اضافه کرده باشند ، نتایج ایشان ، شخصی خواهد شد و در مطالب مرتبط با آن چیزی که منتشر کردید شانس بالاتری را برای نمایش در صفحات اول گوگل برای آنهاخواهد داشت ؛ 

همچنین در ادامه به بررسی مزایای دیگر ،افزایش گوگل پلاس که شامل حال وب سایت شما می شود ،پرداخته ایم که

شامل موارد ذیل می باشد:

۱-در گوگل پلاس شما هم امتیاز میدی و هم به اشتراک میزاری و همین اشتراک گذاری که این خود ،بزرگترین مزیت گوگل پلاس هست،یعنی وقتی شخصی، سایت یا صفحه ای از شما را پلاس وان می کند، بصورت اتوماتیک آدرس شما در جمع دوستان گوگل پلاسی او قرار می گیرد و  وقتی مطلبی را جستجو می کند که هم موضوع با سایت شماست ، سایت شما به عنوان یکی از اولین گزینه ها به او معرفی می شود ، حتی اگر جایگاه اصلیش در صفحات بعدی باشه!

یعنی به همین راحتی میشه یک سایت که در صفحات پایین گوگل هست را با افزایش گوگل پلاس  به صفحه اول جستجوگر گوگل آورد .

۲-شما می توانید به پروفایل خود در پلاس ، لینک اضافه کنید و همچنین

به صورت،  استاتوس لینک قرار دهید .

۳-لینک های که توسط کاربران ساخت میشوند ، مطمئنا توسط گوگل شناسایی میشوند و بر روی هویت وبسایت شما و رتبه مطالب تاثیر بسزایی خواهند داشت.

۴-گوگل، کاربرد ساده تری نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی دارد و افراد میتوانند به راحتی در آن عضو شوند و شروع به فعالیت کنند،لذا آسان بودن فعالیت در

گوگل پلاس ،یکی دیگر از مزایای این شبکه می باشد که به تبع به راحتی صفحات شما ؛ توسط کاربران پلاس وان  می شود

 

 

کد های گوگل پلاس در سایت های ابزار دهی وبلاگ و سایت موجود است مثل : یک ابزار

که با یک سرچ میتوانید وارد سایت بشوید



:: برچسب‌ها: افزایش گوگل پلاس , گوگل پلاس , گوگل پلاس , گوگل , پلاس , گوگل+ , گوگل مثبت , مثبت گوگل , پلاس گوگل , +گوگل , ,
تاریخ : یک شنبه 16 آذر 1393
بازدید : 134
نویسنده : www.tajrank.in

 

 

 

 اما چگونه مردم را برای خواندن نوشته هایتان ترغیب کنید ؟

۱- بپرسید !

از کاربران خود در مورد مطالب مختلف سوال بپرسید و از آنها نظراتشان را بخواهید . مطمئن باشید که این روش تاثیر گذار خواهد بود و میتواند کاربران را برای بازگشت به وبسایت شما و پرسیدن نظر دیگر دوستانشان درباره آن موضوع ترغیب کند.

۲- تبلیغات

اگر از لحاظ بودجه توانایی تبلیغات به صورت کمپین را دارید ، تبلیغات را در اولویت قرار دهید و در بازه های زمانی مختلف تبلیغات کنید . مثلا در زمان شروع وبسایتتان یک دوره ۳ ماهه ، در ۶ ماه بعد یک دوره ۳ ماهه دیگر ، که این بسته به استراتژی شماست و برای هر وبسایتی از لحاظ بودجه و نیاز به کاربر متفاوت است.

۳- پست مهمان

همه ی ما میدانیم که پست مهمان میتواند به پیشرفت یک سایت کمک بسزایی کند و بازدید فراوانی برای یک سایت به ارمغان بیاورد .

۴- اشتراک گذاری

همه چیز میتواند به اشتراک گذاشته شود ! مطالب ، نظرات ، ایده ها ، محصولات و . . .  اکثر وبسایت های بزرگ برای پیشرفت خود ، از شبکه های اجتماعی استفاده کرده اند و برای آن استراتژی دارند . همچنین ،تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو نیز امری غیر قابل انکار است.

۵- ساخت ویدئو

مطالبی که نیاز به توضیحات زیادی دارند و میتوانند کاربران را خسته کنند را در قالب یک ویدئو به همراه آموزش inter active  و یا با استفاده از اسلاید ها برای سایت خود آماده کنید.مطمئن باشید که تاثیر گذار است و کاربران را به وبسایت شما باز میگرداند !

۶- کتاب الکترونیکی

خیلی از سایت های بزرگ برای خود کتاب های الکترونیکی زیبایی درست میکنند و به رایگان در اختیار کاربران قرار میدهند . این کتاب ها با سرعت نور در اینترنت منتشر میشوند و نام آن وبسایت را به گوش افرادی که هنوز به آن سر نزده اند ، میرساند.

۷- سئو

سئو ، میتواند بازدید فراوانی برای شما به ارمغان بیاورد . شاید فرایند مشکل و زمان بری باشد اما در جذب کاربران دائمی تاثیر گذار است.

 

۸- نوشتن نظرات بیشتر

نوشتن نظرات بیشتر در سایت ها و وبلاگ های دیگر ، میتواند ۲ چیز برای شما به ارمغان بیاورد : ۱- اولا این که ، به وبسایت شما بک لینک بیشتری داده میشود (مشکلی نیست که nofollow  باشند) ۲ –  وبلاگ نویس ها و مدیران سایت ها به کاربرانی که نظرات بیشتری میدهند توجه می کنند و به وبسایت آنها مراجعه میکنند.

۹- نظرات بهتری بگذارید

در پیروی از مورد شماره ۸ ، لطفا نظراتی که در وبسایت ها میگذارید کمی بهتر باشند و سعی کنید برای آنها کمی فکر کنید و سپس دکمه ارسال نظر را بزنید ! زیرا مدیران و وبلاگ نویس های بزرگ ، از نظرات کوتاه و بدون محتوا خوششان نمی آید و شاید افزونه های اسپم ، شما را اسپم شناسایی کنند و نظر شما را به پوشه جفنگ بفرستند.

۱۰- خبرنامه راه اندازی کنید

اگر فکر میکنید که میتوانید وبسایت خود را همچنان پا برجا نگه دارید ، خبرنامه راه اندازی کنید و برای کاربران خود ، مطالب جدیدتان را ارسال کنید تا کاربران به وبسایت شما سر بزنند و در وبگردی های روزانه ، شما را فراموش نکنند.

۱۱-ایمیل های فالو آپ بزنید

به ایمیل هایی که به طور خودکار برای کابران در زمان های خاص ارسال میشوند ، ایمیل های فالو آپ گفته میشوند . این ایمیل ها میتوانند کاربران شما را در ارتباط با سایتتان نگاه دارند و هر روز برای آن ها مطالب از پیش تعیین شده ارسال شود.

۱۲ – پادکست درست کنید

پادکست ، ابزار خوبی برای کسب بازدید فراوان است . اما نه هر پادکستی ! مطالبی را که به نظرتان میشود در قالب یک فایل متنی ارسال شود ، نیازی نیست حتما به عنوان یک پادکست در بیاید . در انتخاب محتوای پادکست ها دقت کنید و با وسواس آن ها را ویرایش و درست کنید تا کاربران متوجه حرفه ای بودن شما بشوند.



:: برچسب‌ها: 12 راه افزایش بازدید , راه های افزایش بازدید12 , ,
تاریخ : یک شنبه 16 آذر 1393
بازدید : 113
نویسنده : www.tajrank.in

 

راه های افزایش بازدید سایت

تقریبا اکثر بازدید کنندگان سایت یا وبلاگ شما از طریق موتور های جستجو وارد می شوند پس بنابراین سئو سایت خیلی مهمه.ولی نکته ی دیگری هم وجود داره که تاثیرش چیزی از سئو کم نداره که در این مقاله به آنها اشاره می کنم.

 

۱-هدف شما جلب رضایت بازدیدکننده باشه !

در گوشه کنار سایت تبلیغات اضافی و خسته کننده نزارید تا بازدید کننده برای پیدا کردن مطلب مورد نظر از روی کلی تبلیغ بگذرد.بگزارید بازدید کننده سریع به اون چیزی که می خواهد برسد.

۲-زور گویی نکنید

بعضی انجمن ها که وارد می شوید باید برای دانلود یا دیدن لینک عضو باشید و وارد ناحیه کاربری شوید.فقط بازدید کننده رو اذیت می کنید.تا حد امکان زور گویی نکنید.جدیدا تو وب سایت های خارجی دیدم برای دانلود کردن باید در تویتر لاگین کرد و اون مطلب سایت رو توییت کنیم بعد میزاره دانلود کنیم !ازین کارا نکنید

۳-قالب ساده سبک و منظم

اگر بازدید کننده دنبال چیزی بود بتواند به سهولت در منو ها یا هدر شما پیدا کند.توصیه می شود از عناصر گرافیکی کمتر استفاده کنید و قالب ساده هم داشته باشید تا هم سرعت بارگزاری بالا باشد هم چشم بازدید کننده خسته نشود.

۴-طراحی صفحه برای تمامی رزولوشن ها و مرورگرها

بازدید کنندگان شما با مرورگرهای مختلف و با نسخه های متفاوت مرورگرها از سایت یا وبلاگ شما یازدید می کنند.همچنین رزولوشن ها هم متفاوت هست.قالب خود را طوری طراحی و انتخاب کنید تا به همه بخوره وتو همه درست کار کنه.یادآوری می کنم اون چیزی که شما در کامپیوتر خود میبینید شاید متفاوت با بازدیدکننده شما باشه.درضمن موبایل هم اضافه کنید به این موارد.

۵-افزایش سرعت صفحه

سعی کنید از فلش و اسکریپت ها کمتر استفاده کنید.همچنین استفاده از عناصر گرافیکی را به حداقل برسانید.اگر سایت دارید از هاست خوب بهره ببرید و اگر از مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنید افزونه های زیادی نصب نکنید و …. . حتما از تصاویر با حجم پایین استفاده کنید دیگه نهایت ۶۰ یا ۷۰ کیلوبایت.

۶-استفاده از برچسب ها

تقریبا الان تمامی وبلاگ ها مثل وردپرس و میهن بلاگ و بلاگفا و … قابلیت درج برچسب دارند.استفاده کنید.خودتونو بزارید جای همه بازدیدکننده ها.دختر و پسر با سن های متفاوت.آن ها از چه کلید واژه هایی استفاده می کنند؟ آنها را به مطالب خود بچسبانید.

البته خیلی نکته و راهکار وجود دارد که من فقط چندتا نکته که به ذهنم اومد نوشتم.این ها کارهای غیر سئو بود که خیلی مهمن خدائیش و بازدید کننده خوشحال!! از سایت میره و باز شاید برگشت !!



:: برچسب‌ها: راه های افزایش بازدید , افزاش بازدید , افزایش بازدید سایت , راه های افزایش بازدید سایت , راه های افزایش بازدید مخصوص سایت ها , راه های افزایش بازدید ویژه سایت ها , افزایش بازدید مخصوص سایت ها , راه های افزایش بازدید ویژه سایت ها , ,
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
بازدید : 181
نویسنده : www.tajrank.in

تبادل بنر با ما کاملا رایگان

افزایش بازدید

بهبود رتبه السکا

افزایش رتبه (پیچ رنک) گوگل

تبادل بنر با ما به صورت رایگان انجام میشود

برای تبادل بنر با ما در قسمت نظرات شماره تماس یا ایمیل و سایت خود را برای ما به صورت خصوصی ارسال کنید یا به شماره 09014862975 (sms)بفرستید

تا بنر برای شما ارسال شود

توجه : در صورت فرستادن نظر خصوصی ادرس بنر خود را هم بفرستید

در صورت نداشتن بنر تیم ما میتواند برای شما بنری شیک و زیبا و کاملا گرافیکی طراحی کند

برای سفارش بنر به شماره 09014862975 (sms) بفرستید یا در قسمت نظرات اعلام فرمایید

ای دی یاهو مدیر : maytarh1393

در صورت درخواست ایمیل بفرستید به maytarh1@yahoo.com

توجه سایز بنر فرقی ندارد و هر گونه بنری قابل پذیرفتن است

قیمت طراحی بنر ها :

بنر   در سایز  60×486  قیمت=3000  تومان


بنر  در سایز  240×120  قیمت=5500  تومان


بنر  در سایز  125×125  قیمت=6000  تومان


بنر در سایز   140×940  قیمت=8000 تومان


بنر در سایز   160×160  قیمت= 4000 تومان

 

 

نمونه کارهای ساخت بنر در سایت طلا طرح که متعلق به مدیر همین سایت است وجود دارد

برای دیدن نمونه کار ها و رفتن به سایت طلا طرح کلیک کنید

یا لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید

http://www.talatarh.mihanblog.com

 

 

















:: برچسب‌ها: تبادل بنر رایگان , تبادل بنر , طراحی بنر , ساخت بنر , بنر رایگان , بنر , تبادل لینک , تبادل لینک و بنر , تبادل , تبادل بنر با سایت , تبادل بنر با فروشگاه , تبادل بنر با وبلاگ , تبادل بنر با چت روم , تبادل بنر با چتروم , تبادل بنر بدون پول , تبادل بنر ارزان , تبادل بنر مجانی , تبادل بنر مفتی , تبادل بنر با سایت شلوغ , ,
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
بازدید : 88
نویسنده : www.tajrank.in

سلام

لطفا قبل از نظر دادن یا هر کار دیگه ای حتما قوانین را مطالعه بفرمایید :

قوانین نظر دهی :

نظرات باید کاملا با قوانین جمهوری اسلامی ایران مطابقت داشته باشد و سخن های بد کلام لطفا نگید چون به موارد مربوطه داده میشه

قوانین تبادل لینک : سایت،وبلاگ یا چت روم شما حتما باید مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایرانی باشد در غییر این صورت لینک شما تایید نخواهد شد

کپی برداری از مطالب : من کپی کردن رو غییر فعال نکردم شما هم اگه کپی می کنید حتما منبع رو بنویسید تا حق کسی خورده نشه

تبادل بنر : سایت شما حتما باید بازدید اش 25 تا 100 باشد در غییر این صورت بنر شما در سایت ما نمایش داده نخواهد شد،سایت،وبلاگ یا چت روم شما حتما باید طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران باشه.

 



:: برچسب‌ها: قوانین سایت , قوانین نظر دهی , قوانین تبادل لینک , قوانین کپی برداری از مطالب , قوانین تبادل بنر , ,
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
بازدید : 85
نویسنده : www.tajrank.in

 

 

آموزش افزایش آمار بازدید _ ویژه وبلاگ ها

به نام خدا و با سلام

باتوجه به نیاز جامعه وبلاگ نویس به افزایش بازدید وبلاگ

بر آن شدیم مراحل افزایش بازدید کننده ویژه وبلاگ های فارسی را مرحله به مرحله از ابتدا تا پربازدید شدن وبلاگ آموزش دهیم .

اولین قدم برای شروع همیشه یک ایده و موضوع خوب برای شروع بوده و خواهد بود ، بلافاصله بعد از ایده پردازی نیاز به انتخاب یک اسم برای وبلاگ داریم .

انتخاب اسم یکی از مراحل مشکل اما بسیار مهم است ، اسم انتخابی بهتر است تا حد امکان با موضوع و ایده شما ارتباط داشته باشد .

تا حد امکان کوتاه و بدون کاراکتر های اضافی نظیر علامت منها - ، اعداد و غیره باشد .

بعد از انتخاب اسم مناسب وبلاگ را در یکی از سرویس دهنده های ارائه دهنده وبلاگ ثبت کنید .

در انتخاب سرویس دهنده دقت کنید ، بهتر است از سرویس دهنده های قدیمی استفاده کنید که وبلاگتان دچار قطعی نشود یا بعد از مدتی مطالب از بین نرود .

بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ و بلاگ اسکای میتواند گزینه های بهتری نسبت به سرویس دهنده های دیگر باشد .

در وبلاگی که ایجاد کردید فعلا فقط یک مطلب درج کنید و سعی کنید بعد از ثبت وبلاگ از بروزرسانی های مکرر خودداری کنید تا وبلاگتان را در گوگل ثبت کنید .

بعد از ثبت وبلاگ در موتورهای جستوجو اقدام به بروز رسانی کنید که برای این بخش هم آموزش هایی هست که در ادامه عرض می کنم .

آموزش ثبت وبلاگ در گوگل :

برای ثبت وبلاگ خود در گوگل وارد لینک زیر شوید .

http://www.google.com/intl/fa/add_url.html

در قسمت

:URL - آدرس

آدرس وبلاگ خود را به این صورت وارد کنید (http://nameblog.servisblog.com)

در قسمت nameblog آدرس وبلاگ و در قسمت servisblog.com آدرس سرویس دهنده باید نوشته شود .

سپس روی گزینه (نشانی وب را به فهرست بیفزا) کلیک کنید ، بهتر است در دو روز این عملیات را انجام دهید .

یک هفته تا ده روز طول میکشد تا وبلاگ شما در موتورهای جستوجو وارد شود ، برای تست اینکه وبلاگتان در گوگل ثبت شده یا خیر این عبارت را در گوگل جستوجو کنید .

site:http://nameblog.servisblog.com

در قسمت nameblog آدرس وبلاگ و در قسمت servisblog.com آدرس سرویس دهنده باید نوشته شود .

بعد از اینکه وبلاگ در گوگل ثبت شد کار افزایش آمار بازدید را شروع کنید ، قبل از آن هر اقدامی تقریبا بی فایده است .

انتخاب قالب وبلاگ :

طرح قالب وبلاگ یکی از مهمترین عوامل برای حفظ بازدید کننده ای است که وارد وبلاگ شما شده است.

طرح قالب بهتر است متناسب با مطالب در نظر گرفته شود تا به سلیقه شخصی

این نکته بسیار مهم است ، بیننده هایی که وارد وبلاگتان می شوند را نباید آسان از دست دهید .

از پیغام های خوش آمد گویی در ورود و خداحافظی از کاربر در هنگام خروج پرهیز کنید.

نحوه بروز رسانی مطالب (بسیار مهم):

بعد از اینکه مطمئن شدید وبلاگتان در موتور جستوجوی گوگل ثبت شده می بایست به نحوه بروز رسانی وبلاگتان بیندیشید .

سعی کنید از کپی کردن مطالب از سایت ها و وبلاگ ها پرهیز کنید و یا حداقل مطالب را دستکاری کنید چون گوگل متوجه می شود که مطالب کپی شده و امتیازی برای وبلاگتان در نظر نمی گیرد .

هنگام کپی مطالب ابتدا همه مطلب را در یک فایل notepad قرار دهید ، فایل نت پد در تمامی ویندوز ها وجود دارد .

 

از منوی استارت > all programs > سپس گزینه Accessories > و سپس فایل نت پد Notepad

اما این سوال ایجاد می شود که این چه کمکی به مطلب وبلاگ میکند !؟ بسیاری از سایت ها در متن خود از لینک استفاده می کنند و وقتی شما مطلب را مستقیم از سایتی بردارید و در وبلاگتان قرار دهید .

گوگل دقیقا متوجه می شود که مطلب کپی است و از کجا کپی شده ، اما وقتی مطلب را در این فایل قرار دهید و بلافاصله همان مطلب را از این فایل کپی کرده و در وبلاگ درج کنید .

لینک ها و کدهای اضافی که در متن به صورت مخفی وجود دارد حذف می شود و مطلب خالص را در وبلاگتان درج میکنید ، حتما مطالب را نیز ویرایش کنید و برخی کلمات را تغییر دهید که کپی بودن مطلب از نظر گوگل مشخص نشود .

چنانچه مطلب شما عکس و تصویر نیست و فقط متن است ، برای متن خود یک تصویر انتخاب کنید ، که بالای مطلب قرار دهید و تا حد امکان تصویر با موضوع متن همخوانی داشته باشد .

این کار باعث شیک شدن وبلاگ و جذب بازدید کننده می شود .

سعی کنید از درج تصاویر بسیار بزرگ یا بسیار کوچک خود داری کنید .

عرض تصویر بهتر است 400 پیکسل باشد ، در صورت امکان گوشه تصویر آدرس وبلاگ خود را کوچک درج کنید .

این کار نشان می دهد که مطلب اختصاصی برای وبلاگ شما آماده شده و بیننده نمیتواند مطلب را در سایت یا وبلاگ دیگری پیدا کند .

از درج متن با سایز بزرگ در عکس پرهیز کنید چرا که زیبایی تصویر بسیار مهم است .

هم اکنون تمام سرویس دهنده های وبلاگ این امکان را دارند که مطلب را با تنظیم ساعت و تاریخ توسط کاربر، در آینده نمایش دهند .

سعی کنید از این امکان بهرمند شوید ، مطلب را طوری تنظیم کنید که ساعت 3 الی 5 بامداد در وبلاگ درج شود .

اما علت اینکار ، در این ساعات بروز رسانی وبلاگ ها به حداقل می رسد ، همیشه وبلاگ های بروز شده در صفحه اصلی سرویس دهنده درج می شود .

صفحه اول سرویس دهنده ها هم معمولا دارای پیج رنک بالا است ، پس هرچه زمان بیشتری وبلاگ شما در صفحه نخست نمایش داده شود از نظر گوگل ارزشمند تر است و پیج رنک بالاتری دریافت می کنید .

پس همیشه این نکته بسیار مهم را در ذهن داشته باشید که بهترین زمان بروز رسانی وبلاگ ها 3 الی 5 بامداد است ، سعی کنید از ساعت دقیق هم استفاده نکنید چرا که معمولا همه این کار را میکنند و در یک لحظه تعداد زیادی وبلاگ بروز می شود .

مثلا ساعت 3:12 دقیقه را انتخاب کنید که اگر تعدادی کاربر ساعت 3 وبلاگشان را بروز کرده اند وبلاگ شما بعد از اینها بروز رسانی شود و حداقل یک ساعت در صفحه اصلی سرویس دهنده باقی بماند .

از لینک در مطلبتان استفاده کنید ، برخی کلمات را انتخاب کنید و از طریق علامت زنجیر که در همه سرویس دهنده ها وجود دارد آن کلمه را به صفحه اول وبلاگتان لینک کنید .

علت اینکار این است که در صورتی که وبلاگ های دیگر از مطالب شما کپی کنند ، گوگل متوجه این امر می شود و امتیازی به آن وبلاگ ها نمیدهد و امتیاز را برای وبلاگ شما منصوب می کند .

همچنین بیننده وبلاگ هایی که از مطالب شما کپی کرده اند ممکن است روی لینک هایی که در متن قرار دادید کلیک کنند و وارد وبلاگ شما شوند و بازدید وبلاگ شما بالاتر می رود .

پس هرگز از کدهای راست کلیک ممنوع و قفل انتخاب متن استفاده نکنید و اجازه دهید محتوی وبلاگ شما با این ترفند کپی شود و از کپی کردن ها سود ببرید .

همیشه بخشی از چند خط از متن را در بخش اصلی وبلاگ درج کنید و متن اصلی را در ادامه مطلب قرار دهید .

این روش دو حسن دارد ، اول اینکه صفحه اصلی وبلاگ شما مرتب است و شلوغ بنظر نمی رسد ، دوم اینکه بیننده هر مطلبی که دوست دارد مطالعه کند روی ادامه مطلب کلیک می کند و آمار بازدید وبلاگ شما بالاتر می رود .

وبلاگتان را پشت سر هم بروز نکنید ، از درج مطلب در آینده استفاده کنید و در هر 24 ساعت حداقل 1 مطلب و حداکثر 2 مطلب درج کنید .

به این صورت فرصت می دهید که گوگل مطالب را شناسایی کند ، چنانچه پشت سر هم مطلب را در وبلاگ قرار دهید بسیاری از مطالب در گوگل شناسایی نمی شود و زحمات شما بی ثمر باقی خواهد ماند .

هنکامی که مطلب شما کاملا آماده ارسال می شود ، از کلمات کلیدی که در هر سرویس دهنده این بخش وجود دارد استفاده کنید ، کلماتی که فکر میکنید بیشتر جستوجو می شود را وارد کنید ، هرگز در این بخش جمله وارد نکنید و فقط کلمات کلیدی حداکثر تا 3 لغت برای هر کلمه کلیدی وارد کنید .

و در مجموع بیش از پنج کلمه کلیدی انتخاب نکنید چرا که هر کلمه ای که انتخاب می شود یک صفحه ی جداگانه در وبلاگ بوجود می آید و صفحات زیاد با مطالب کم باعث سردرگمی موتورهای جستوجو می شود ، پنج کلمه کلیدی برای هر مطلب کاملا استاندارد است .

تنظیمات و آخرین نکات کلیدی :

در صفحه اصلی وبلاگ بیش از 12 مطلب قرار ندهید و در بخش تنظیمات وبلاگ ، مطالب صفحه اصلی را بین 8 الی 12 تنظیم کنید.

اجازه دهید مطالب قدیمی در صفحه آرشیو مطالب قرار بگیرند ، صفحات آرشیو از دید گوگل هرگز پنهان نیست و در نتیجه جستوجو نمایش داده می شود.

از آرشیو هفتگی استفاده نکنید ، آرشیو ماهانه بهترین گزینه است .

با هر وبلاگی تبادل لینک نکنید ، چرا که شما حرفه ای وبلاگ نویسی می کنید و می توانید امتیاز های زیادی کسب کنید ، با تبادل لینک این امتیاز را با وبلاگ دیگری تقسیم میکنید و همینطور وبلاگ مورد نظر امتیازش را با وبلاگ شما تقسیم می کند .

پس تا حد امکان فقط با وبلاگ های بهتر از خودتان تبادل لینک کنید که مطمئن هستید این تبادل لینک برای شما سودمند است.

از ابتدا انتظار بازدید چند هزارتایی را نداشته باشید و هرگز سعی نکنید با تقلب آمار وبلاگتان را بالا ببرید ، با بکار گیری این روش هایی که در این مطلب مطالعه کردید هر روز تعداد بیننده بیشتری از روز قبل خواهید داشت و آمار بازدید صعودی نشانه موفقیت شماست .

اگر همین روش را در مدت زمان طولانی انجام دهید در کمتر از یک سال وبلاگ پربازدید خواهید داشت .



:: برچسب‌ها: پیچ رنک , کد افزایش پیچ رنک , راه های افزایش پیچ رنک , اموزش افزایش پیچ رنک , راه های افزایش پچ رنک , افزایش پچ رنک , اموزش افزایش پچ رنک , ,

تاج چت

به وبلاگ من خوش آمدید،امیدوارم از مطالب نهایت استفاده را ببرید.

سایت ما چطور است؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان راه های افزایش بازدید و رنک(محبوبیت) و آدرس rank-bazdid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 10343
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com